Müügitingimused
VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe www.rubiinbyriin.com (edaspidi veebipood) omanik on EDULAEGAS OÜ (registrikood 16272479), asukohaga Kadaka, Maramaa küla, Tartu vald, Eesti.
- Müügilepingu kehtivus, teave toote ja hinna kohta
1.1. Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel mistahes isikute ja EDULAEGAS OÜ (edaspidi veebipoe omanik) vahel. Veebipoest tehtavate ostude reguleerimisel tuleb lisaks kõigile siinsetele tingimustele kohaldada ka kõiki teisi Eesti Vabariigi õigusakte.
1.2. Veebipoe omanikul on õigus tingimusi ühepoolselt muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja kaupluse omaniku õigussuhtele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi, kui seadus või need tingimused ei sätesta teisiti.
1.3. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete kõrval. Hinnale lisandub saatekulu. Kõik hinnad on näidatud eurodes ja sisaldavad kõiki kehtivaid makse koos käibemaksuga.
1.4. Postikulud sõltuvad ostja asukohast ja saatmisviisist. Kauba saatmiskulud kannab ostja, mille vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
1.5. Tooteteave edastatakse veebipoes toote juures.
- Tellimuse esitamine
2.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
2.2. Olemasoleva sooduskoodi korral sisestage see vastavale väljale (sooduskood), et saada tellimuse hinnast allahindlust. Allahindlus kehtib ainult toodetele ning ei mõjuta postikulu.
2.3. Ostja on kohustatud enne makse teostamist, et tellimuse sisestatud andmed on õiged ja vastavad ostja tegelikule tahtele. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
2.4. Pärast tellimuse ja makse lõpetamist saadetakse ostjale e-kiri koos ostuarvega.
2.5. Leping jõustub pärast tasumisele kuuluva summa kandmist veebipoe omaniku pangakontole.
2.6. Kui veebipoe omanik ei saa tellitud kaupa kohale toimetada, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ja tasutud summa (koos saatmiskuluga) makstakse tagasi esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates teavituse saatmisest.
- Maksmine
3.1. Kaupade ostmiseks tuleb ostuhind ja postikulu maksta ettemaksena. Makse tehakse asjakohases maksekeskkonnas väljaspool veebipoodi. Veebipoe omanikul puudub juurdepääs ostja krediitkaardi ja pangakonto andmetele.
- Saatmine
4.1. Kaup saadetakse järgmistesse riikidesse: EMP (Euroopa Majanduspiirkonna) liikmed ja väljaspool EMP-d. Kõik saadetised teostatakse kolmanda osapoole logistika – ITELLA ESTONIA OÜ (registrikood 10891224) ja AS Eesti Post (registrikood 10328799) abil.
4.2. Ostja kannab saatmiskulud, mille vastav hinnateave kuvatakse saatmisviisi kõrval. Ostja valib sobiva kauba saatmis- ja kättesaamise viisi, mis on järgmised:
- Pakiautomaat
- Kullerteenus
4.3. Kui ostja on otsustanud kauba pakiautomaati tellida, toimetatakse kaup ostja määratud pakiautomaati. Ostja saab selle kohta SMS teavituse, mis saadetakse ostja poolt märgitud numbrile koos unikaalse koodiga, mis tagab juurdepääsu kaubale pakiautomaadis. Veebipoe omanik ei vastuta kahjude eest, mis on kliendile tekitatud põhjustel, mis pole seotud veebikaupluse omanikuga ja mis on tekkinud kolmandate osapoolte poolt pakiautomaadi unikaalse koodi omandamise ja kaubale ligipääsu tõttu.
4.4. Kui ostja on otsustanud kaup tellida kulleriga, toimetatakse kaup ostja poolt määratud aadressile. Enne kohaletoimetamist lepib kullerteenuse osutaja ostjaga kokku tarneaja.
4.5. Kõik saadetised Eesti piires jõuavad ostja määratud sihtkohta üldjuhul 1–3 tööpäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist. Kõik saadetised saabuvad EMP-s 7 kalendripäeva jooksul ja väljaspool EMP-d 14 kalendripäeva jooksul.
4.6. Erandjuhtudel on veebipoe omanikul õigus kaupu kätte toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
4.7. Kauba kättesaamisel kohustub klient toote pakendi hoolikalt avama, seejuures pakendit ja tooteid kahjustamata. Kui klient on pakendit rikkunud ettevaatamatuse tõttu, s.t et toote pakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on veebipoe omanikul õigus nõuda kauba tagastamisel tekitatud kahju hüvitamist. Kui toote pakendit ei saa purustamata avada, ei vastuta klient kahjustatud pakendi eest.
- Taganemisõigus
5.1. Pärast tellimuse saamist on ostjal õigus veebipoega sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
5.2. Taganemisõigus ei kehti, kui ostja on juriidiline isik.
5.3. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
5.4. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@rubiinbyriin.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
5.6. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
5.7. Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendid selle kohta, et ta andis kauba eelnimetatud perioodi jooksul vedajale üle.
5.8. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
5.9. Veebipoel on õigus tagastatud makselt saatmiskulud proportsionaalselt tagastatud kaupadega kinni pidada, kui ostja kaotab õiguse tasuta kohaletoimetamiseks (“tasuta saatmine”). Ostja kaotab õiguse tasuta kohaletoimetamiseks (“tasuta saatmine”), kui kaup tagastatakse osaliselt ja lõplik tasutud summa jääb alla summa, mis tagab tasuta kohaletoimetamise (“tasuta saatmine”).
5.10. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem
5.11. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
5.12. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
5.13. Tagastamisel saadetakse kaup järgmisele aadressile:
Saaja: EDULAEGAS OÜ
Aadress: Kadaka, Maramaa küla, Tartu vald 60517, Eesti
E-post: info@rubiinbyriin.com
Telefon: +372 5559 1804
- Pretensiooni esitamise õigus
6.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba tarnimise ajal ja ilmnevad kahe aasta jooksul, alates kauba ostjale üleandmisest. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
6.2. Ostjal on õigus pöörduda veebipoe poole kahe kuu jooksul alates puuduse ilmnemisest e-posti teel info@rubiinbyriin.com.
6.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
6.4. Veebipood ei vastuta puuduste või kahjude eest, mis tulenevad kaupade ebaharilikust kasutamisest.
6.5. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
6.6. Veebipood vastab tarbija kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
- Vääramatu jõud
7.1. Veebipoe omanik ei vastuta kliendile tekitatud kahjude või toote kohaletoimetamise viibimise eest, kui toote kohaletoimetamise viibimine või hilinemine on tingitud asjaolust, mida veebipoe omanik ei saanud mõjutada ja mida veebipoe omanik ei osanud ette näha ega saanud ette näha.
- Isikuandmete otseturundus ja töötlemine
8.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
8.2. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-posti aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
8.3. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-posti teel või järgides pakkumisi sisaldava e-postis toodud juhiseid.
- Vaidluste lahendamine
9.1. Kõik ostja esitatud kaebused veebipoe kohta tuleb saata e-posti aadressile info@rubiinbyriin.com.
9.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole
9.3. Veebipoe omanik eeldab, et klient on enne tellimuse vormistamist või ostu sooritamist mõistnud ja nõustunud kehtivate Müügitingimustega ja Privaatsustingimustega.